Okulary – klasycznie i nowocześnie. Profesjonalizm i doświadczenie kluczem do sukcesu

TOPVISION  Sp. z o.o. jest wiodącym na polskim rynku producentem okularów do czytania i przeciwsłonecznych. Firma obsługuje 60 proc. polskiego rynku okularów. Spółka ze 100-proc. polskim kapitałem jest rodzinną firmą działającą od 2012 r., której  profesjonalizm i wysoką jakość oferowanych produktów docenili najwięksi sieciowi odbiorcy w Polsce i Europie.

Najwyższą jakość okularów potwierdzają wymagane na polskim i europejskim rynku certyfikaty, atesty i normy PN-EN ISO.
Okulary do czytania InFocus są zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie.  TopVision Sp. z o.o. jako producent okularów wystawia Certyfikat Zgodności na wyrób medyczny Klasy I oraz Certyfikat Zgodności na okulary przeciwsłoneczne zgodnie z normą PN-EN ISO 12312-1

W szerokiej ofercie TOPVISION Sp. z o.o. znajduje się ponad 2 tys. wzorów okularów przeciwsłonecznych i okularów do czytania z indywidualną produkcją na życzenie Klientów. Kolekcje okularów oferowane przez TOPVISION Sp. z o.o. odpowiadają indywidualnym gustom Klientów zarówno ceniących ponadczasową klasykę, jak i najnowsze trendy w modzie.

TOPVISION Sp. z o.o. oferuje nowatorskie rozwiązania ekspozycji towarów,  podnoszące efektywność ich sprzedaży.  Wyjątkowy design ekspozytorów jest dostosowany do indywidualnych przestrzeni sprzedażowych i upodobań Klientów kupujących okulary. Wzorcowe pakowanie (palety oklejane etykietą logistyczną GS1) i doskonała logistyka (według procedur logistycznych magazynów centralnych) usprawniają współpracę z najbardziej wymagającymi Partnerami.
Profesjonalizm i doświadczenie TOPVISION Sp. z o.o. we współpracy z wiodącymi na polskim rynku Partnerami pozwala na rzetelne i wiarygodne prowadzenie procesów współpracy, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku i możliwościom Kontrahentów, działając w oparciu o obowiązujące procedury i zasady współpracy z zewnętrznymi podmiotami....
[pozostało do przeczytania 5% tekstu]
Dostęp do artykułów: