Banki na e-odległość. Narzędzia zdalnego bankowania. Solidarni w obliczu epidemii

Sektor finansowy [Pomoc w walce z COVID-19]

Obecny okres pandemii koronawirusa skłania sektor bankowy do jeszcze częstszego wykorzystywania nowoczesnych technologii  do kontaktu klientów z bankami. To także okres wzrostu solidarności społecznej, w którym firmy pomagają potrzebującym. Hasło: „potrzeba matką wynalazków” nabiera szczególnego znaczenia właśnie teraz, gdy codzienne komunikaty informują o kolejnych zachorowaniach i zgonach wskutek pandemii koronawirusa. Wymogi stanu epidemii nakazują szczególną ostrożność w codziennych kontaktach: zarówno na ulicach, w sklepach, jak i we wciąż funkcjonujących instytucjach. Nakaz pozostawania w domu sprawia, że wiele czynności, które do tej pory wymagały fizycznej obecności w tych ostatnich, musi być dokonywanych w e-przestrzeni. Dotyczy to zarówno instytucji publicznych, jak i m.in. banków. Funkcjonujące od lat narzędzia zdalnego bankowania umożliwiają nie tylko obsługę rachunków, ale również opłacanie rachunków, płatności za zakupy online czy załatwianie spraw
     
9%
pozostało do przeczytania: 91%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze