Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Nowinki ekonomiczne

Dodano: 10/07/2012 - Nr 28 z 11 lipca 2012
Odpowiedzialny biznes – odpowiedzialna promocja Zdaniem KIG media mogą odgrywać kluczową rolę w promocji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w Polsce i poszerzaniu kręgu przedsiębiorstw odpowiedzialnych. Podczas konferencji „Jak informować w mediach o aktywności CSR?” zaprezentowano m.in. opinie przedstawicieli mediów na ten temat. Zdaniem Wiktora Świetlika z Centrum Monitorowania Mediów SDP, CSR musi istnieć, bo „jest wpisany w system”. Według Marcina Piaseckiego, wydawcy „Dziennika. Gazety Prawnej”: „łatwo myli się CSR z filantropią. Tymczasem CSR to proces – zachęta m.in. do działań proekologicznych czy na rzecz społeczności lokalnych”. Tomasz Brzozowski (Impresja Studio Promocji), prezentując konkurs o tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”, podkreślił, że w Polsce jest wiele firm, które mogą być wzorem dla innych. (inf. wł.) Z Afryki i Indonezji do Połańca Koleje rozpoczęły realizację przewozów biomasy na potrzeby branży energetycznej z
     
75%
pozostało do przeczytania: 25%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze