„Więcej niż bank” – nowa strategia Alior Banku. Bankowość mobilna pozwoli na rozszerzenie usług pozafinansowych

Finanse [Alior Bank planuje intensywny rozwój]

Zarząd Alior Banku wdraża strategię na lata 2020–2022. Chce połączyć funkcje tradycyjnej bankowości, banku cyfrowego i systemu usług pozafinansowych, by stworzyć „więcej niż bank”. Nowym celem jest nie tylko dostarczanie klientom produktów bankowych, ale przede wszystkim ułatwianie im życia. Alior Bank rozbuduje aplikację mobilną tak, by na co dzień wspierała klientów nie tylko w sprawach finansowych. To nowość na rynku. Należący do Grupy PZU Alior Bank wyznacza w ten sposób kierunek rozwoju nowoczesnej bankowości. – Stworzyliśmy plan dla banku nowej generacji. Chcemy otaczać klienta swoim wsparciem i usługami daleko wychodzącymi poza świat finansów. To nie jest odległa przyszłość. Taki będzie nasz bank w 2022 roku – powiedział Krzysztof Bachta, prezes Alior Banku. Podczas specjalnej konferencji ogłosił założenia nowej strategii. Plan rozpisany jest na najbliższe trzy lata, a jego główną osią jest bankowość mobilna. Więcej niż aplikacja Nowa strategia
     
33%
pozostało do przeczytania: 67%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze