Nie wszystkim odpowiada to, że Polska zaczyna się promować. Wizerunek naszego kraju

Dodano: 21/05/2019

Kultura [Wywiad]

O kulisach funkcjonowania Polskiej Fundacji Narodowej, problemach, jakie napotyka w swojej działalności, i o wyjątkowej misji kreowania wizerunku Polski za granicą opowiada prezes PFN Filip Rdesiński. Rozmawia Jakub A. MaciejewskiJak Polska Fundacja Narodowa zamierza bronić polskiego wizerunku za granicą? Przede wszystkim powinniśmy zmienić sposób myślenia z defensywnego na ofensywny. To oznacza w pierwszej kolejności stworzenie spójnej narracji i jej szeroką promocję. Użycie nowoczesnych kanałów komunikacji. Wszystko po to, aby dotarła ona do jak najszerszego grona odbiorców i zakorzeniła się w ich sposobie myślenia o Polsce. To jest skuteczniejsze niż szarpanie się z przypadkami fake newsów – czy to powstałych w wyniku złej woli, czy z braku wiedzy. Większość nieprawdziwych informacji o Polsce powstaje ze zwykłej ignorancji.I wtedy wystarczy poprosić o sprostowanie? Jeśli ktoś nie fałszuje obrazu Polski celowo, to wysłanie
     
13%
pozostało do przeczytania: 87%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze