E-technologie to dla nich standard. Wykorzystywanie przez przedsiębiorców z pokolenia milenialsów technologii IT

POLSKI PRZEDSIĘBIORCA [Technologie]

Urodzeni w latach 1980–2000 zyskują coraz liczniejszą reprezentację wśród przedsiębiorców – napisał we wstępie do raportu „Milenialsi w MŚP. Pod lupą” Radosław Woźniak, wiceprezes EFL SA. Tym samym, w jego przekonaniu, na naszych oczach dokonuje się zmiana pokoleniowa, a wraz z nią ewoluuje zarówno etos, jak i praktyka biznesu. Młodzi przedsiębiorcy urodzeni w dwóch ostatnich dekadach ub. wieku prowadzą zaś działalność nastawioną na zysk, rozwój i samorealizację. – Nowe roczniki decydują o doborze współpracowników i zatrudnieniu kadr, w coraz większym stopniu kształtując obraz przedsiębiorcy, przedsiębiorczości i wspierających ją zasad. (...)Pojawia się również pytanie o nowe media: cóż zasługuje na ten status czy nazwę, skoro technologie związane z internetem dla pokolenia Y (inaczej: milenialsów) stały się standardem – konstatuje Woźniak. Jego firma w ramach projektu, na podstawie którego opublikowała raport, przebadała 500 przedsiębiorców z tego pokolenia,
     
18%
pozostało do przeczytania: 82%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze