Cykl edukacyjny „Finanse na co dzień”
W jutrzejszej „Gazecie Polskiej Codziennie” 5. odsłona cyklu, dotycząca oferty PKO Banku Polskiego dla klientów indywidualnych. Materiał o szerokim walorze edukacyjnym został przygotowany przez redakcję we współpracy z PKO Bankiem Polskim.
W kolejnym odcinku naszego cyklu wyjaśniamy, czym jest Profil Zaufany i w jaki sposób Bank stara się ułatwić swoim klientom możliwość korzystania z cyfryzacji usług administracji publicznej. Opisujemy, jakie sprawy można dzięki temu załatwić bez udawania się do konkretnego urzędu, korzystając jedynie z odpowiednich narzędzi online. Podajemy krok po kroku, jak założyć Profil Zaufany w aplikacji w systemie iPKO i jak z niego efektywnie korzystać.
W piątkowym wydaniu „Gazety Polskiej Codziennie” materiał pt. „Załatw sprawę przez internet”
Polecamy!
Od papierowej do cyfrowej Polski
PKO Bank Polski od początku wspiera rządowy projekt „Od papierowej do cyfrowej Polski”, którego celem jest wypracowanie szybkiego i łatwego dostępu do usług e-administracji. Skala jego zaangażowania i udostępnienie zaawansowanych rozwiązań informatycznych pozwalają tworzyć mechanizmy gotowe do zastosowania nie tylko w sektorze finansowym, lecz także w administracji państwowej. Jako pierwszy umożliwił klientom korzystającym z bankowości elektronicznej złożenie wniosku w programie „Rodzina 500+”, założenie profilu na PUE ZUS, Profilu Zaufanego (eGO) czy rozliczenie podatku PIT.