Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

29 lipca 2015

Dodano: 28/07/2015 - Nr 30 z 28 lipca 2015
Konkurencja pomiędzy tygodnikami zaostrza się niczym walka klasowa! Po tym jak „Gazeta Polska” wyprzedziła, gdy chodzi o sprzedaż, tygodnik „Wprost”, ten odpowiedział w ostatni poniedziałek okładką z prawdziwie nowatorskim pomysłem – gołą babą! To znaczy w miarę nowatorski był pretekst, jakim umieszczenie gołej baby uzasadniono: tekst o złym stanie zdrowia kobiet, szczególnie starszych. Z tym że baba na okładce wyglądała młodo i bardzo zdrowo, zarówno od przodu, jak i od tyłu. Za to – biednie. Przynajmniej w myśl zaktualizowanej wersji starego dowcipu, w którym córeczka redaktora „Wprostu” modli się przed mroźnymi świętami Bożego Narodzenia: „Panie Boże, daj ubranka tym wszystkim biednym paniom z komputera mojego tatusia”. „Gazecie Polskiej” wspomniany sukces przyniosły m.in. okładki ostro atakujące sądowe mafie. Dlatego przyszły wynik rywalizacji z „Wprostem” jasno pokaże, co Polaków bardziej ekscytuje: pieprzyć sądy czy też  gołe baby? Niegodziwość Donalda Tuska
     
14%
pozostało do przeczytania: 86%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze