Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Innowacje wpisały się w DNA PKO Banku Polskiego

Dodano: 19/06/2018 - Nr 25 z 20 czerwca 2018
Banki starają się być tam, gdzie oczekuje tego klient. Staramy się odpowiadać na zapotrzebowania klientów, a oni to doceniają. Dowodem na to jest fakt, że nasza aplikacja mobilna IKO została uznana za najlepszą na świecie – mówi Adam Marciniak. Z wiceprezesem PKO Banku Polskiego, nadzorującym obszar informatyki, rozmawia Patrycja Modracka Dlaczego sektor bankowy, z największym bankiem – PKO Bankiem Polskim, stał się, wśród innych branż w gospodarce w Polsce, liderem wdrażania e-systemów? PKO Bank Polski od wielu lat realizuje cyfrową transformację, a innowacje są już częścią naszego DNA. Wynika to z oczekiwań klientów, którzy potrzebują coraz łatwiejszego dostępu do informacji, produktów, transakcji, a przede wszystkim środków finansowych. Jest to naturalny trend. Klienci coraz więcej operacji przeprowadzają w świecie wirtualnym. Internet jest szeroko dostępny, a w ślad za nim rozwijają się kanały bankowości elektronicznej. Pojawiły się komórki,
     
16%
pozostało do przeczytania: 84%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze