INNOWACJE: Zmiany w logo VERVA. Nowe logo, ta sama jakość
Sportowy i dynamiczny charakter marki podkreślony przez projektantów
PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które dzięki widocznym zmianom graficznym jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu podkreślający najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę.
VERVA to marka ciesząca się dużą rozpoznawalnością i popularnością, kojarzona przede wszystkim ze sportem, energią i wysoką jakością. Wykorzystywana jest w polityce marketingowej Koncernu w związku z najbardziej ekscytującymi wydarzeniami, jak VERVA Street Racing czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team. VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN. Dotychczasowy element płomienia–liścia obecny w logotypie został uproszczony do postaci „płynących" równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, oddając sportowy i dynamiczny charakter marki.
Odświeżonej VERVY nie zabraknie podczas tegorocznej 40. edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team, zaprezentowano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.
Konsekwentnie odświeżone zostało również opakowanie napoju energetycznego VERVA, sprzedawanego wyłącznie w sklepach na stacjach paliw PKN ORLEN, w tym w sieci O!Shop. Projektanci zdecydowali się zaufać sile marki VERVA, tworząc rozwiązanie oparte właśnie na niej. Warianty smakowe różnią się rozpoznawalną na pierwszy rzut oka kolorystyką opakowania: wersję bez cukru znajdziemy w puszce z niebiesko-szarą grafiką, smak mojito – z zielono-szarą. Wysoką jakość napoju, o którą dba PKN ORLEN, doceniają klienci, dając marce VERVA dobrą pozycję na konkurencyjnym rynku napojów energetycznych.
(j.f.)
PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które dzięki widocznym zmianom graficznym jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu podkreślający najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę.
VERVA to marka ciesząca się dużą rozpoznawalnością i popularnością, kojarzona przede wszystkim ze sportem, energią i wysoką jakością. Wykorzystywana jest w polityce marketingowej Koncernu w związku z najbardziej ekscytującymi wydarzeniami, jak VERVA Street Racing czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team. VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN. Dotychczasowy element płomienia–liścia obecny w logotypie został uproszczony do postaci „płynących" równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, oddając sportowy i dynamiczny charakter marki.
Odświeżonej VERVY nie zabraknie podczas tegorocznej 40. edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team, zaprezentowano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.
– Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie jakością. Trudno o lepszy moment na podkreślenie i prezentację tych atrybutów niż konferencja zapowiadająca już 18. start ORLEN Team w rajdzie Dakar. Tym bardziej, że zmiany graficzne objęły nie tylko auto Kuby, ale również motocykle, ciężarówkę oraz wszystkie elementy tzw. zaplecza rajdu. – podkreślił Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN ORLEN. W barwach ORLEN Team wystartuje załoga rajdowa Jakub Przygoński i Tom Colsoul oraz motocyklista Maciej Giemza. Start rajdu zaplanowano w stolicy Peru – Limie, a metę w Córdobie (Argentyna).
Konsekwentnie odświeżone zostało również opakowanie napoju energetycznego VERVA, sprzedawanego wyłącznie w sklepach na stacjach paliw PKN ORLEN, w tym w sieci O!Shop. Projektanci zdecydowali się zaufać sile marki VERVA, tworząc rozwiązanie oparte właśnie na niej. Warianty smakowe różnią się rozpoznawalną na pierwszy rzut oka kolorystyką opakowania: wersję bez cukru znajdziemy w puszce z niebiesko-szarą grafiką, smak mojito – z zielono-szarą. Wysoką jakość napoju, o którą dba PKN ORLEN, doceniają klienci, dając marce VERVA dobrą pozycję na konkurencyjnym rynku napojów energetycznych.
(j.f.)
Autor:
Numer: