Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Polska marka rośnie w siłę. KRAJOWE FIRMY PODBIJAJĄ CZARNY LĄD

Dodano: 05/12/2017 - Nr 49 z 6 grudnia 2017
Coraz więcej polskich przedsiębiorców dostrzega w Afryce rynek zbytu dla swoich produktów lub usług. Chęć ekspansji gospodarczej tego regionu jest ogromna, ale nie będzie możliwa bez wsparcia organów państwowych. Afryka to kontynent o niespotykanie dużym potencjale rozwoju, a w szczególności dotyczy to regionu Afryki Subsaharyjskiej. Ten drugi pod względem wielkości kontynent na ziemi, zamieszkany jest dzisiaj przez 1,2 mld ludzi. W ostatnich latach większość państw z Czarnego Lądu notowała bardzo szybkie tempo wzrostu gospodarczego. Wiele krajów posiada bogate złoża surowców naturalnych, a środki pozyskane z ich wydobycia i sprzedaży są inwestowane głównie w rolnictwo oraz rozwój infrastruktury. – Afrykę poznaje się codziennie. Ten kontynent, tak różnorodny i zdywersyfikowany, bezustannie zaskakuje, co wynika z bardzo dynamicznego rozwoju, a także bardzo młodego społeczeństwa z ogromnym apetytem na lepsze jutro. Jednak nasza konkurencja, firmy z Chin i Indii,
     
33%
pozostało do przeczytania: 67%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze