Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Cykl edukacyjny „Finansowe vademecum”

W piątkowej „Gazecie Polskiej Codziennie” 29. odsłona cyklu, dotycząca oferty PKO Banku Polskiego dla klientów indywidualnych. Materiał o szerokim walorze edukacyjnym został przygotowany przez redakcję we współpracy z PKO Bankiem Polskim.

W kolejnym odcinku naszego cyklu piszemy o bankowej aplikacji IKO PKO Banku Polskiego, która przechodzi cykliczne testy i audyty bezpieczeństwa prowadzone przez certyfikowane firmy. Ich wyniki potwierdzają, że IKO została stworzona zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Jednak warto pamiętać o podstawowych zasadach korzystania z narzędzi do mobilnej bankowości, by przez popełniane błędy nie narazić się na straty, mimo systemowych zabezpieczeń.
Jakie to błędy i jak się przed nimi ustrzec, radzimy już w piątkowym wydaniu „Gazety Polskiej Codziennie” w materiale pt. „Jak bezpieczne używać aplikacji mobilnej IKO”


Bądź po bezpiecznej stronie
W przypadku utraty telefonu zablokuj aplikację IKO lub wyrejestruj ją przez serwis internetowy iPKO, w oddziale Banku lub dzwoniąc na infolinię.
W przypadku podejrzenia ujawnienia PIN-u zmień PIN do aplikacji IKO w aplikacji IKO lub w serwisie internetowym iPKO.
Jeżeli aplikacja IKO nie działa prawidłowo, sprawdź czy masz dostęp do internetu. Dodatkowo warto sprawdzić na stronie internetowej Banku, czy pojawił się komunikat odnośnie aplikacji IKO. W razie dalszych problemów skontaktuj się z infolinią Banku: 800 302 302 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Pamiętaj, jeśli przez dłuższy czas nie korzystałeś z aplikacji IKO, warto wejść do sklepu z aplikacjami, aby sprawdzić, czy dostępna jest aktualizacja aplikacji IKO.

 
Partnerem wydania cyklu Finansowe Vademecum jest PKO Bank Polski. Patronem medialnym cyklu jest niezalezna.pl oraz „Gazeta Polska"