Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Tradycyjnie czy online, ale zawsze bezpiecznie. Poczta Polska wobec cyfrowej rzeczywistości

Dodano: 19/09/2017 - Nr 38 z 20 września 2017
Poczta Polska (PP), odpowiadając na wyzwania rewolucji cyfrowej, rozszerza swoje usługi. Realizacja działań cyfrowych jest możliwa m.in. dzięki usługom i narzędziom oferowanym przez markę Envelo – istniejącą już realnie pocztę przyszłości. Envelo to marka PP, jej spółka córka. Została powołana w celu rozwijania usług pocztowych w świecie wirtualnym – wyjaśniał prezes PPUC-Envelo Paweł Usidus. – Możemy je realizować online, 24 godziny na dobę, za pomocą mobilnych urządzeń naszych klientów: tabletów, komputerów czy smartfonów. Oznacza to poszerzenie działalności PP, działającej od końca XVI w. w analogowej rzeczywistości, o obecną, cyfrową – dodał prezes Usidus. – Firmy takie jak Poczta Polska są przygotowane na cywilizacyjne, rewolucyjne wręcz wyzwania – przekonywał z kolei prezes PP Przemysław Sypniewski. – Nie uważam, by poszerzanie naszej działalności o e-substytucję miało ograniczyć usługi tradycyjne. Będziemy zresztą je łączyć, np. towary zamówione w sklepie
     
35%
pozostało do przeczytania: 65%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze