Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

WSZYSCY BUDUJMY MARKĘ „POLSKA”. POLONIA I POLSKA – EFEKT SYNERGII

Dodano: 12/09/2017 - Nr 37 z 13 września 2017
Największą nadzieją na pogłębienie polsko-polonijnej więzi jest młode pokolenie, które widzi, że Polska jest krajem bezpiecznym o szerokich perspektywach rozwoju. Uczestnicy debaty dyskutowali o roli Polonii w tworzeniu warunków do ekspansji polskich firm na zagraniczne rynki, zastanawiali się, co trzeba zrobić, żeby uruchomić potencjał Polonii tak, by spełnił się sen o zamieszkałych poza granicami Polakach, którzy wspomagają kraj rodzinny niczym 12. zawodnik na boisku. Mirosław Kochalski, wiceprezes zarządu PKN ORLEN, podkreślił w trakcie debaty, że obecnie istnieje baza, która pozwala zrobić kolejny krok w relacjach pomiędzy Polonią a Polską. Polonia, która zachowała świadomość narodową, wspaniale wspiera Polskę, dumną z ostatnich sukcesów. Znaczenie Polonii dla rozwoju polskich firm na zagranicznym rynku jest więc nie do przecenienia, ten rozwój w znacznym stopniu jest bowiem wspomagany przez średni i wyższy management polonijny. Można nawet mówić o efekcie
     
12%
pozostało do przeczytania: 88%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze